Veelgestelde vragen

Wij zijn een kleine organisatie, is professioneel onderzoek dan wel betaalbaar?

Juist voor kleine organisaties is de onderzoeksoplossing van Rijschool.tevreden.nl een betaalbare uitkomst om de tevredenheid onder klanten te meten. Doordat het onderzoeksplatform grootschalig is opgezet en vele organisaties al deelnemen, kunnen wij zeer gunstige tarieven hanteren.


Bekijk de mogelijkheden
Wat als wij onderzoek uitvoeren en er is een storing op jullie website?

Het onderzoeksplatform kent een uptime van ruim boven de 99%. De kans is dan ook bijzonder klein er dat tijdens het onderzoek een storing optreedt. Bovendien zijn de e-mails, de vragenlijsten en de bedankpagina's zo ontwikkeld dat zelfs bij ernstige storingen, klanten gewoon kunnen reageren.

Mocht reageren door een storing toch niet mogelijk zijn, dan is dat met zekerheid tijdelijk. Klanten kunnen dan snel wel weer reageren en indien gewenst kan er een extra reminder worden verstuurd naar aanleiding van de storing.

Wij willen de vragenlijst aanpassen, kan dat?

Het is niet mogelijk om een vragenlijst aan te passen. Hiermee verliest u namelijk de mogelijkheid om resultaten van verschillende vestigingen met elkaar en over de tijd te vergelijken. Wel kunt u, als uw organisatie deelneemt aan het onderzoeksplatform, 3 vragen toevoegen aan een vragenlijst. Heeft u meer specifieke wensen en toch behoefte aan een specifieke vragenlijsten, dan biedt een maatoplossing wellicht uitkomst.

Ik vind het eng om een groot bestand uit te sturen, kunnen jullie helpen?

Ja, onze servicedesk kan gevraagd worden ondersteuning te bieden bij het uitsturen van onderzoeken.

Neem contact op met de servicedesk
Wij willen een presentatie over de resultaten en verbetermogelijkheden laten verzorgen, kan dat?

Ja. Op aanvraag verzorgt Rijschool.tevreden.nl trainingen en presentaties op maat. Deze worden verzorgd in het trainingscentrum op kantoor bij Tevreden.nl in Capelle aan den IJssel of op locatie, naar wens van de opdrachtgevende organisatie. Inhoud en exacte uitwerking wordt in overleg afgestemd.

Neem contact op met onze servicedesk
Ik heb een goed idee voor rijschool.tevreden.nl

Goede ideeën zijn altijd welkom. Laat het ons weten via het contactformulier.

Contactformulier
Doet Tevreden.nl ook onderzoek naar de tevredenheid van hààr klanten?

Naast de klanttevredenheid van andere organisaties is de tevredenheid van klanten van Tevreden.nl natuurlijk net zo belangrijk. Daarom voeren wij continu onderzoek uit onder onze klanten. De informatie uit deze onderzoeken gebruiken wij om onze systemen en dienstverlening te verbeteren. Heeft u als klant nog geen uitnodiging om een onderzoek in te vullen ontvangen of wilt u de ervaringen van anderen bekijken, ga dan naar:
www.tevreden.tevreden.nl

Een initiatief van: