76.303 reacties
135 rijscholen
Het onderzoek kent een doorlopende opzet voor de evaluatie van verschillende contactmomenten en dienstverleningen. Indien u eens in de twee jaar onderzoek uitvoert krijgt u nooit een goed beeld van de werkelijke ervaringen van leerlingen.
Door het onderzoek meer doorlopend in te zetten krijgt u bovendien een veel beter beeld over de tijd.
Met de beschikbaarheid van moderne klant informatie systemen is het doorlopend uitsturen van de juiste vragenlijst, aan de juiste klant op het juiste moment bovendien volledig te automatiseren.
Juist voor kleine organisaties is de onderzoeksoplossing van Rijschool.tevreden.nl een betaalbare uitkomst om de tevredenheid onder klanten te meten. Doordat het onderzoeksplatform grootschalig is opgezet en vele organisaties al deelnemen, kunnen wij zeer gunstige tarieven hanteren.
Om aan diverse specifieke wensen van grotere organisaties te voldoen worden platformen op maat geboden.
Het onderzoeksplatform kent een uptime van ruim boven de 99%. De kans is dan ook bijzonder klein er dat tijdens het onderzoek een storing optreedt. Bovendien zijn de e-mails, de vragenlijsten en de bedankpagina's zo ontwikkeld dat zelfs bij ernstige storingen, klanten gewoon kunnen reageren.
Mocht reageren door een storing toch niet mogelijk zijn, dan is dat met zekerheid tijdelijk. Klanten kunnen dan snel wel weer reageren en indien gewenst kan er een extra reminder worden verstuurd naar aanleiding van de storing.
Het is niet mogelijk om een vragenlijst aan te passen. Hiermee verliest u namelijk de mogelijkheid om resultaten van verschillende vestigingen met elkaar en over de tijd te vergelijken. Wel kunt u, als uw organisatie deelneemt aan het onderzoeksplatform, 3 vragen toevoegen aan een vragenlijst. Heeft u meer specifieke wensen en toch behoefte aan een specifieke vragenlijsten, dan biedt een maatoplossing wellicht uitkomst.
Het kan zijn dat het nodig is om vragenlijsten aan te passen en te updaten. Periodiek worden uitgebreide rapportages en analyses gemaakt waarbij de vragenlijsten worden gevalideerd. Indien blijkt dat de vragenlijsten niet het juiste inzicht bieden om tot betrouwbare uitspraken te komen, dan zal de vragenlijst aangepast worden. Wanneer er grote veranderingen plaatsvinden in de vragenlijst zal de data niet meer te vergelijken zijn met de thans aanwezige resultaten. Er vindt dan een trendbreuk plaats. Dit houdt in dat de oude data nog wel beschikbaar zal blijven, maar apart gerapporteerd wordt. Mochten er aanpassingen op de vragenlijsten plaatsvinden, dan zullen organisaties die gebruik maken van de onderzoeken ruimschoots van te voren op de hoogte worden gebracht.
Ja, onze servicedesk kan gevraagd worden ondersteuning te bieden bij het uitsturen van onderzoeken.
Neem contact op met de servicedeskJa. Op aanvraag verzorgt Rijschool.tevreden.nl trainingen en presentaties op maat. Deze worden verzorgd in het trainingscentrum op kantoor bij Tevreden.nl in Capelle aan den IJssel of op locatie, naar wens van de opdrachtgevende organisatie. Inhoud en exacte uitwerking wordt in overleg afgestemd.
Neem contact op met onze servicedeskJa, indien u beschikt over een abonnement voor een platform op maat, dan kunnen aanvullende onderzoeken voor u als maatwerk worden opgezet en uitgevoerd.
Neem contact op met onze servicedesk.Dan kunt u het beste contact op nemen met de servicedesk.
Contact met servicedeskGoede ideeën zijn altijd welkom. Laat het ons weten via het contactformulier.
ContactformulierDeels. Uitgestuurde onderzoeken kunnen niet worden ingetrokken. Neem contact op met servicedesk om af te stemmen wat er precies mis is gegaan en hoe we een passende oplossing kunnen zoeken. Dataherstel op verkeerd verstuurde onderzoeken is soms een complexe en ingewikkelde activiteit. Zorg voor het versturen dat u zeker weet dat uw bestand netjes, compleet en foutloos is.
Naast de klanttevredenheid van andere organisaties is de tevredenheid van klanten van Tevreden.nl natuurlijk net zo belangrijk. Daarom voeren wij continu onderzoek uit onder onze klanten. De informatie uit deze onderzoeken gebruiken wij om onze systemen en dienstverlening te verbeteren. Heeft u als klant nog geen uitnodiging om een onderzoek in te vullen ontvangen of wilt u de ervaringen van anderen bekijken, ga dan naar:
www.tevreden.tevreden.nl